HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Diéta 14. nap

2011.11.27. 21:58 Hooshee

És eljött a vége is, most egy hét szünet következik. Igyekszem azért nem nagy zabálásba csapni a héten, hogy ne elölről kelljen kezdeni, de az biztos hogy nagy megkönnyebbülés azért hogy nem indul minden reggelem kávéval. A második kört is végig fogom blogolni szerintem, sokat segített a kitartásban, pl mikor szemeztem a boltban a friss kolbászokkal, hogy jó, jó, egy falat nem árthat, de hogy fogom ezt ide leírni? :)))

Remélem a következő körhöz tényleg lesz partnerem, úgy még könnyebb a móka, ha röhögünk egymáson.

A végeredmény másfél luk az övemen, 5-7 kiló lehet. Szerintem a két kör együtt kiad majd egy tizest, és azzal elégedett leszek azt hiszem, legalábbis első kör gyanánt. Fő cél, hogy mikor megyünk karácsonyi koncertre, beférjek az öltönyömbe, ha sikerül, már nem leszek elégedetlen :)

Még egyszer köszi mindenkinek aki olvasta és bátorított akár itt, akár facebookon :)

7 komment

Címkék: diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr503416782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MagicAndi 2011.12.06. 09:20:57

Na a második kör nem kezded?

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.12.06. 09:42:28

Dehogynem, már tegnap, de igazából sok mondanivaló egyelőre nincs róla, "monoton üget a süppedő homokon" :)

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.12.06. 09:43:08

nem üget, baktat... :) Újra kéne olvasnom Rímhányót :)

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.12.06. 09:43:59

@MagicAndi: Ja és természetesen a válasz gomb sem maradhat ki :D

ps: az milyen hogy a saját blogomon azt mondja a kommentmotor, hogy várnom kell pár percet két válasz közt? :D

MagicAndi 2011.12.06. 09:48:50

@Hooshee:
Akkor holnaptól virtuálisan csatlakozom hozzád.:)
Én azt a káposztalevesest próbálom ki.

MagicAndi 2011.12.06. 09:49:25

@Hooshee:
:D
Beszólt a saját blogod?:D

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.12.06. 10:31:36

@MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál járok... De ki fogom bírni ha a fene fenét eszik is :)
süti beállítások módosítása