HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Na vagyok :)

2012.02.12. 23:37 Hooshee

ELnézést a hosszú szünetért, nem, nem volt olyan rég a szilveszter, hogy ne emlékeznék rá: sűrűbb bejelentkezéseket ígértem. Nos, az elmúlt két hét igen szorgosra sikeredett, olyannyira, hogy a régi szép időket felidézve, éjjelbe nyúló kódolás zajlott, és Gergő itt aludt a kanapén, mikor egy kicsit letettük a lantot. Megint kiderült, hogy bár rettentően tudjuk egymást osztani közben, azért ha ketten nekiülünk, kő kövön nem marad, és mocskosul tudunk haladni :) Szóval Csapi majdnem kész, HQ is ki fog alakulni, és még az is lehet hogy lesz idén síelés.

Azért történt más is a héten. Pl hogy Tél tábornoknak és a sok állófűtésezésnek köszönhetően az autóban lévő akku azt mondta, hogy nem érdekel hogy elkésel, én ma már nem indítom be ezt az autót, haggyállógva. Most kapott szép új Exide Premiumot, remélem pár évre elfelejthetem hogy akku is van az autóban.

Még mindig autó, de úgy tűnik hogy revideálnom kell az Auchan kutakkal kapcsolatos pozitív véleményem. Bár többen mondták már hogy az a nyál vacak, igazából nem volt vele problémám. Egészen mostanáig, legalábbis nem tudom mire vélni, hogy amíg az volt benne, a kemény mínuszokban rettenetesen járt a motor indítás után, amióta pedig más, azóta ez a probléma nem jelentkezik. Úgyhogy byebye Auchan, amúgy is morcos vagyok rátok a zacskózás megszüntetéséért. Komolyan nem is értem amúgy a dolgot: az ok, hogy ráfogják a környezetvédelemre, és természetesen semmi köze hozzá hogy idén már többet kéne fizetni a reklámszatyorért. Na de basszus, hogy ezért ilyen "pakolj magadnak" pultot miért kellett csinálni, azt egyszerűen nem értem. Miért nem lehet legalább választható, hogy azt mondom hogy leszarom azt a zacskónként 5-10-15-20 forintot, nekem úgy pakoljanak ahogy eddig tették? Mert most is ugyanúgy megveszem a zacskót, csak én pakolok kapkodva, mert a sor persze áll, nincs két "oszlop" hogy legalább nagyjából kategóriának megfelelően lehessen a dolgokat zacskózni... Szóval mostanában kicsit morcos vagyok a Madarasteszkóra.

Aztán beszéltem telefonon a leendő keresztfiammal, bár még nem tökéletesen értem amit mond, főleg telefonon át, de ez egy fontos mérföldkő szerintem :) Már várom amikor nem az apja telefonjáról, hanem a sajátjáról hív fel, hogy menjünk bandázni, főzni, akármit csinálni :) Mert dacára annak hogy a saját lurkómnál ezt biztosan kamatostul kapom majd vissza, én mocskosul el fogom őket kényeztetni :D

Bringaügyben vallanom kell, egész héten rá se néztem. És a hasizomgyakorlatok is pihentek, viszont vettem tejsavóport a Rossmannban, az egészen biztos hogy sokkal finomabb mint a fehérjepor. Vettem másfeles tejet is, tulajdonképpen kis megszokást igényel, de egészen iható. Persze, műtej, mint minden dobozos, de én városi kölyök vagyok, az igazi tej nem is ízlik (igen, próbáltam, még egyenesen a tehén tőgyéből is egyszer, brrrrr :). Szóval diéta reloaded, a jó hír egyébként az, hogy az övemen a lukak ugyanúgy kapcsolandók, mint egy hónapja, sőt, szóval még ezzel a lightos odafigyeléssel is tartottam a súlyomat.

Volt ma amúgy egy érdekes riport valamelyik tévén, egy új műtéti eljárásról: a gyomorgyűrű helyett egy másik műtétet mutattak be: nem gyűrűt varrnak a delikvens gyomra köré, ami szerintem amúgy egy rém nagy marhaság, legalábbis Balin nem segített, viszont azóta minden étkezésnél fennáll a veszély ,hogy felakad a falat), hanem a gyomor egy részét "levarrják", és így 70-80 kilót is fogyhat a delikvens egy év alatt. Nyilván ezt a nagyon durván elhízott, akár már mozogni sem képes embereknek találták ki, azok közül is a gazdagoknak, lévén olyan 1 millió ft a műtét ára, de nem is ez benne az izgalmas, hanem a mögöttes filozófia. Ugyanis ha jobban belegondolunk, ez semmi más, mint kényszer arra, hogy kevesebbet egyél. Egyszerűen a gyomor térfogatát lecsökkentik, fizikailag nem lehet annyit enni mint korábban, pontosabban kevesebbtől is jóllakik az ember. Ez pedig oda mutat, hogy diéta ide, diéta oda, az nem hízlal, amit meg sem eszel. Mondjanak a dietetikusok amit akarnak.

No, végül sokkal hosszabb bejegyzést írtam mint gondoltam, úgyhogy már csak az marad, hogy anyunak üzenjek, mert ezen a hétvégén sem voltam otthon, szégyen gyalázat, de pótolni fogom, ígérem: 

Szólj hozzá!

Címkék: énblog diéta bejelentkezés visszatérés

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr744098851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása