HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Mindenféle

2012.11.22. 10:38 Hooshee

Jó rég írtam, de igazából nem is volt semmi érdekes, ami adott volna rá apropót, vagy maximum olyasmik, amik egy pár sort értek volna meg, nem egy posztot. A diéta megy azóta is, beállt a hosszú távon fenntartható szintre, olyan havi 2-3 centit fogyok. Lehet hogy lassan veszek egy mérleget, bár annyira nem érzem szükségét továbbra sem. Viszont kijött a limitált szériás, almáspite ízű shakepor, hát ez valami brutálisan finom, de tényleg... Be kéne spájzolnom belőle :))))
Amúgy Herbalife tanácsadó lettem, nyilván a fő mozgatórugója hogy én olcsóbban kapjam a napi betevő shakem, nem hiszem hogy ez lesz a karriercél :)

Viszont jövőre újra elkezdek edzeni is valamit. Még nem tudom mi lesz az, és hogy kivel, de valami lesz az biztos.

Ti észrevettétek amúgy hogy alig egy hónap van karácsonyig? Bennem mostanában tudatosult, de valahogy idén mintha nem lenne ez akkora őrület, legalábbis régen már október közepén karácsonyi dekorban úszott a szűzmária is, most meg még itt a téren sincsenek fent a díszek, de a bevásárlóközpontban is elég kevés erre utaló nyomot látni. Nem kétlem hogy be fog ez indulni, de valahogy tényleg rácsodálkoztam a minap, hogy tényleg mindjárt itt van a nyakunkon. Kezdhetek gondolkodni, mint ahogy a mikulásversen is...Eszti, ha olvasod, várom az ötleteket :D Mondjuk nem tudom hogy idén lesz-e fám. Tavaly nem volt, magamnak fölöslegesnek érzem. Otthon úgyis mindig olyan szép fa van :)


Na irány dolgozni, így karácsony előtt nem szoktam unatkozni :)

Szólj hozzá!

Címkék: karácsony herbalife

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr74919573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása