HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Még mindig a nyugdíj

2011.02.02. 22:47 Hooshee

Azt hittem többet már nem írok erről ,lezajlott, vége. Szép számban maradtunk, mondjuk a sokat emlegetett 3% mellett engem sokkal jobban érdekelne egy másik szám, mégpedig hogy ez a számszerűen 3% maradó a bent lévő vagyon hány %át birtokolja. Az én előzetes gyanúm a minimum 10, és ezt látszik megerősíteni ma amit a rádióban hallottam, miszerint a pénztárak olyan 350-400 milliárd forinttal számolnak. Az állítólag ott lévő 3000 milliárdos vagyonnak ez bizony valóban 10+ százaléka... Szép.

De ezért még nem írtam volna új postot erről a lerágott csontról. sőt, Kiflicsücsök asszony is már csak szánakozó mosolygásra késztet az egyre ordasabb hazugságaival, de ma minden magyarok nemzeti miniszterelnöke olyat mondott, hogy csak felszaladt bennem újra a pumpa: azt bírta nyilatkozni, hogy a nyugdíjrendszer véglegesen kétpilléressé vált, és ezen már nem változtathat semmi.

Nos, kedves Viktor, úgy látszik a jobb kezed komolyan gondolta hogy aki marad, az kiírja magát a nemzetből, mert ezek szerint az a 3%nyi maradó, az valami olyan pillérben óhajtott maradni ami nincs. Vagy elszólta volna magát, és már készíti az ekét meg a sót, mert kell az egész, nem elégszünk meg a 97%al? 

És mi az hogy ezen nem változtathat már semmi? Mert amit a fülkeforradalmárok kitalálnak, az kőbe van vésve az idők végezetéig? A jövő kormányok már csak a Vezér által kijelölt utat követhetik, míg világ a világ? Kedves Viktor, őszintén remélem hogy minél hamarabb megtapasztald: van élet rajtatok túl is.

3 komment

Címkék: orbán hazugság nyugdíj viktor

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr992634687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

musaka 2011.02.10. 11:24:59

A 3% maradó is két pilléres lett, csak nekik a magán és önkéntes pillér maradt...egyelőre.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.02.10. 17:57:17

Ettől még a rendszer maga nem lett két pilléres, csak egyéni szinten. PErsze így is lehet nézni. De az igazán szép az, hogy szerinte ezen senki sem változtathat...

vinyi 2011.03.08. 10:26:41

Aki jobban járt, maradt. Aki nem, lépett.
süti beállítások módosítása