HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Receptkönyv - Könnyű nyári vacsora

2011.07.09. 14:33 Hooshee

Tegnap este hűtőtakarítós főzést tartottam. Volt bent egy fél feta, találtam egy felbontott csomag pennét, meg pár lilahagyma is árválkodott a fiókban. Nagyjából adta magát a recept, paradicsomos-fetás tésztát csináltam belőlük. Egy erős negyed óra alatt elkészíthető kaja egyébként, és ilyen 35 fokos időkben is elég könnyű, laza étel, lehet utána aludni :) Különösebb neve nincs, mondjuk paradicsomos-fetás penne :)

Az elkészítés menete, két adagra: 25 deka pennéhez feldobtam vizet, mikor forr, bele a tésztát, főzés, al dente, nincs kérdés :)

A szószhoz egy kis olivaolajat öntöttem egy láboskába, elkezdtem rajta a hagymát megpirítani, mikor megpirult, dobtam bele egy kis bazsalikomot, oreganot, és beleöntöttem egy doboz hámozott paradicsomot. Összerotyogtattam egy negyed óra alatt, toltam bele pár gerezd fokhagymát és egy kis friss borsot is beletekertem.

 

Mikor a tészta kész, beledobtam a felkockázott fetát, hagytam hogy kicsit megpuhuljon, aztán tészta tányérra, tetejére a szósz, és lehet enni.

 

 

Egyszerű, de nagyon kellemes étel, jó étvágyat aki kipróbálja :)

Szólj hozzá!

Címkék: recept paradicsom penne feta

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr433052871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása