HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

A bürokrácia sejj...

2011.11.08. 12:58 Hooshee

Alapvetően nem vagyok meglepve soha azon, hogy itthon minden háromszor annyi időbe és pénzbe kerül, mint ami logikusan következne a feladat nagyságából, de ma azért röhögtem egyet kínomban. Ugye adott az, hogy kerületünkben 1 lakás-2 autó kaphat lakossági matricát, úgyhogy kénytelen vagyok átjelentkezni máshova, mert apu és anyu nevén is van már autó, tehát én kiszorultam a körből. Az persze nem érdekes hogy a lakás amúgy akár három generációnak is alkalmas méretű, ugyanúgy két matrica, mint a földszinten lévő 30 nmes garzonnak. Logikus... Na mindegy, lapozzunk, a tényállás adott, átjelentkeztem. Utána átmentem a parkolós ügyfélszolgálati irodába, hogy akkor nosza, kérnék egy lakossági matricát. Nézi a forgalmit, de hát itt még a régi cím van...

És tényleg. Felhív okmányiroda, hogy akkor most azt is? Igen, 6000 ft... HOGYMIIIIII??? És baszki új forgalmit kell csinálni, nem tudják belevezetni a régibe új címként, 6000 Ftért kapok egy új forgalmit... Ha lenne mondjuk 8 autóm (ha tehetném, lenne is), akkor 48000 forint, mert új címre költözöm...

És ne gondoljam azt, hogy ideje lenne már felgyújtani az egész bürökratikus rendszerünket tokkal vonóval.

Ja, és persze időpont majd két nap múlva, hogy ezt a hihetetlen feladatot elvégezzék...

Szólj hozzá!

Címkék: röhej forgalmi bürökrácia címváltozás

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr773363255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása