HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Monoton baktat a süppedő homokon... :)

2011.12.12. 19:04 Hooshee

Szóval már csak 6 nap van hátra, és egész júl tűröm :) Mondjuk ebben sokat segít, hogy tényleg működik is.  Azért nem fogok sírni ha vége, azt kell mondjam, kicsit egyoldalú ez az étrend. Mondjuk a mai tojásból csináltam egy rántottát, ha már van olyan serpenyőm, amibe nem kell zsíradék :)

Az egyébként kicsit problémás, hogy mi a fenét csinálok majd az XXXLes ruhatárammal :) Szóval ha van itt egy readonly varrónő, ne tartsa magában az ajánlatát :)

Ja, és egész tűrhetően alakul a karácsonyi listám is, apu pipa, anyu pipa, mama pipa, húgom félpipa, nagyanyámék pipa :) Tulajdonképpen rég álltam ilyen korán ilyen jól :)

Hogy azért valami érdemi is legyen, elmesélem hogy mit főztem tegnap nagynéném 60ik születésnapjára. Mivel valami olyasmit kellett alkotnom, amiből azért esetleg még én is ehetek, valami viszonylag egyszerű, csirkés fogást kellett kitalálnom, így a következő lett a menü:

Vettem csirkemellet, felcsíkoztam, kicsit megütögettem, hogy kilapuljanak a csíkok. Majd megkentem a csíkokat vörös pesztóval (Barilla asszem, vagy Bertolli, bárhol kapható), rátettem őket bacon helyett egy szelet crudo prosciutto-ra, és feltekertem. A tekercseket beállítottam egy jénaiba, és betoltam a sütőbe. Amikor már elpárolgott alól a lé, és szépen megpirult a husi, nyakonöntöttem tejszín és reszelt sajt keverékével, és amint megpirult, lehetett is tálalni (jóvanna, ennyi bűnözés belefér, nem?:) .

Büntető jó lett, és úgy cca fél óra max a belefeccölt idő. Krumplipürét csináltam hozzá, fokhagymást :)

Jóétvágyat :)

Szólj hozzá!

Címkék: vörös fogyókúra recept pesztó csirketekercs

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr363458562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása