HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Második kör, harmadidő

2011.12.08. 14:34 Hooshee

Bár még nincs vége a napnak, és ha vége lesz se tartok még egészen a harmadánál, de ez a legjobb nap ugye a héten (tudjátok, sajt, joghurt, gyümölcs, szóval jó kaja), úgyhogy inkább pozitív hangulatban írom meg a tudósítást.

Jelentem tegnap este észleltem, hogy öv nélkül leesik rólam a farmerom. Ami jó, de az még jobb, hogy az övet befűzve kényelmesen megvan a második luk is, ami szumma 7 centit jelent. Ha igaz az ökölszabály, miszerint 1 centi 1 kg, akkor nagyjából reálisnak látszik a tizes, ami kb célnak volt kitűzve. Vasárnap öltönytesztet tartok, lehet drukkolni :)

Karácsonyi ötletek terén még mindig nagy a nihil, rohadtul nem tudom hogy kinek mit kéne. És azon is erősen gondolkodom hogy itthon legyen-e karácsonyfa idén. Eddig minden évben volt, de most nem érzem... nem tudom. Majd meglátjuk, úgyis mindig utolsó nap veszem meg a fát, amikor veszek. Kár hogy a tavalyi elpusztult, ha csak be kéne hozni, és feldíszíteni, komolyan elgondolkodnék rajta, de még egyet nem akarok kinyírni, a műfenyő nem pálya, meg amúgy is, csak magamnak?

Más: találtam egy rohadt jó blogot, egyszerűen piszok jó a stílusa, úgyhogy megosztom veletek itt is:

tekasztorik.blog.hu/

Aztán, apuék hazajöttek, megvolt a mikulásvers olvasás szokásos zajos sikerrel, és kaptam egy rohadt jó cuccot mikulásra, egy olyan műanyag karika, amire fel lehet fűzni a mindenféle zacskókat, és egy normális fogású fogóval együtt elhozni. Ez Auchanból hazafelé piszok nagy áldás...És végre nem csoki :) Mondjuk hoztak brownie port is... Lehet röhögni, de én próbálkoztam már mindenféle brownie receptekkel, igazi csokival, meg minden, meg se közelítették ezt a porból készült förtelmet. Szerintem a brownie az műkaja, és ezért csak mű alapanyagokból jó, punktum :)

Majd megosztom veletek a kedvenc karácsonyi édességreceptem, de azt most leírni se merem így a fogyókúra közepén...

 

2 komment

Címkék: karácsony mikulás fogyókúra diéta

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr353448120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MagicAndi 2011.12.08. 19:36:48

Fát azt venni kel, anélkül nem karácsony a karácsony.;)
Nah remélem pozitív lesz a teszted.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.12.08. 20:07:31

@MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. "

Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy ez szövegkörnyezet nélkül elég vicces jókívánság lett vóna :D
süti beállítások módosítása