HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Recept - New York-i túrótorta

2012.01.05. 18:10 Hooshee

Mivel kishúgom az előző év végén újabb észtendőt töltött be, és túrótorta volt a kívánsága, gondoltam ezt a projektet bevállalom én. A standard túró-cukor-tejszín-zselatin kombinációnál valami érdekesebbre vágytam, úgyhogy kicsit túrtam a netet, és találtam is egy elég jó receptet, amit már csak kicsit módosítottam a saját szám íze szerint.

26 centis tortaformám nem volt, de már úgyis terveztem egy ideje, úgyhogy lerongyoltam venni egyet a sparba, 1400 kőkemény forintért.

Az alap tökegyszerű, 15 dkg kekszpor, 5 dkg cukor, 6 dkg olvasztott vaj. Nos, gondolom itt háztartási keksz lett volna az eredeti terv, de az mégse olyan jó, úgyhogy győri édes lett az áldozat, amit aztán szépen megdaráltam itthon. Ha ez megvan, belenyomkodjuk a tortaforma aljába, úgy hogy egy kis pereme is legyen azért, és az előmelegített 170 fokos sütőben adunk az érzésnek egy olyan 10 percet.

Az alatt pont össze is lehet keverni a krémet. A hozzávalók:

50 dkg tejszínkrémsajt
50 dkg túró (papíros, a zacskós ehhez túl durva)
18 dkg cukor
4 tojás
2,5 dl tejföl
3 ek liszt
2 tk vaníliaroma (én a sajátomat használtam, plusz kapott egy zacskó vaníliás cukrot is, még nem saját, de az is készül).
reszelt citromhéj (én tettem bele pici citromlevet is)

elvileg van sorrend de szerintem nagyjából tökmindegy, összekutyul, közben ha minden jól megy már kivettük a formát a sütőből, és talán meg is hűlt annyira, hogy beleöntsük, vissza, kb 60 percre. Akkor jó, ha még picit remegős mikor kivesszük, de a széle már épphogy világosbarnára pirult. Tálalás előtt még vagy 6 óra hűtő, mi csináltunk hozzá mindenféle gyümölcsmasszákat (mirelit gyümölcs, cukor, víz összeforral), valami brutál finom lett :)

Van kép is, aztán nem összenyálazni a billentyűzetet :)

20111230294.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: recept túrótorta cheesecake

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr253522371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása