HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

2012 eddig legjobb filmje

2012.01.27. 22:22 Hooshee

Bár még januárnak sincs vége, az idei év legjobb filmja kapott egy erős jelöltet az "Életrevalók" személyében. Próbálhatnék rendes filmkritikát írni, de igazából ahhoz nem (sem) értek, úgyhogy csak annyit írok, hogy egy percig nem unatkoztam, egy percre sem tudtam levenni a szemem a vászonról, és rengeteget nevettem, mert elképesztő humorral van megcsinálva a film. Semmi fingós-böfögős-szájbarágós vicc, csak finom, de nagyon ütős humor. Bárkinek, bármikor. Tényleg. Még akkor is, ha valamiért nagyon szomorúan jöttem ki a moziból, de erről nem a film tehet.

Más. Vége a homeopátiás diétának, hogy méregtelenedtem-e, azt nem tudom, de pár kiló biztosan leesett még rólam, úgyhogy köszi a tippet Zsuzsi, ha nagy leszek, majd meghálálom... Most azt hiszem előveszem a fehérjeporokat.

Ha már úgyis az arénában jártam, kipucoltattam a Mercit a Sonax mosóban, most csillog, vettem két pár cipőt (hm... mintha kezdenék nőiesedni vagy mifranc :D), és végignéztem egy tofusaláta megevését... azért azt kell mondjam, kajatéren még mindig konzervatív vagyok asszem :)

Szólj hozzá!

Címkék: film mozi

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr183908033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása