HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Herbalife újrakezdés

2012.09.10. 09:49 Hooshee

Annak idején elkezdtem ezt a Herbalife fogyasztó programot, és többé kevésbé működött is. Hogy miért hagytam abba, arra őszintén szólva nem emlékszem, de valamiért egyszer csak nem vettem több terméket, és félbemaradt az ügy. Most úgy döntöttem, újrakezdem: emlékeim szerint ez volt az a diéta, amit hosszú távon is tudtam tartani, mert nem kíván olyasmit, ami teljesen természetellenes számomra. A korábban leírt diétám ugyan hatékony, de nem lehet a végtelenségig csinálni, ráadásul még mindig undorom van a főtt tojástól miatta, az ilyen 90 napos hús-tészta-zöldség-gyümölcs szétválasztó dolgoktól meg a hajam égnek áll: tulajdonképpen mindent lehet enni, csak semmiből nem lehet egy jót. Hús egy jó krumpli nélkül, tészta hús, vagy sajt nélkül... egyszer egyszer épp elmegy, de állandóan? Ehhez nem vagyok elég erős. Úgyhogy maradt ez a fajta verzió. Meglátjuk most mennyire működik, megvettem egy havi adagot, gondolkodom hogy vegyek-e egy mérleget is, vagy elég a centi :) Alapvetően sosem érdekelt a konkrét súlyom, inkább a ruhatáram mutatta meg hogy fogytam vagy híztam. Na majd még meglátom hogy ezügyben mi legyen.

Mindenesetre lehet drukkolni :)

Szólj hozzá!

Címkék: fogyókúra diéta herbalife

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr1004765830

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása