HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Nem jó.

2012.08.24. 21:05 Hooshee

Mivel amúgy sem vagyok különösebben jó passzban, arról már nem is beszélve, hogy a sokáig tervezett nyaralás is ködös távlatokba távozott, úgy döntöttem hogy most megírom azokat a dolgokat, amikbe az elmúlt időszakban beleszaladtam, és várlázítónak, idiótának ,vagy egyszerűen csak szánalmasnak tartok. Pl. a minap a boldogult Zöld Pardon mellett fordultam rá a Petőfi-hídra, és mivel sokan voltunk, volt időm belesni, mi is lett a helyén. Közpark? Azbaszki. Hajléktalanok, mocsok, szétégett fűmaradványok, rendezetlen, gondozatlan, ocsmány terület. Bravó. Rohadtul el kellett innen üldözni az önkormányzatnak tekintélyes bevételt termelő, és amúgy a környéken nemigen tudom kit zavaró helyet a Lágymányosi hídhoz (igen baszki, Lágymányosi híd, ahogy a Moszkva tér se lesz nekem soha Széll Kálmán, és Ferihegy sem Liszt Ferenc), ahol aztán legalább tényleg tudja zavarni azokat a cégeket, akik még nem menekültek el ebből a "tündérmeséből". Merthogy a hazatámolygó részegek hangoskodnak... Ja. Most majd sokkal jobb lesz, mert aki onnét nem az éjszakai járattal távozott, ami ott állt meg a kapuban, az most majd nem tökugyanúgy fog részegen végigkalimpálni az utcán.

Már itt is ordítóan fals és hamis érvelést hallhattunk, de amit pl a napokban olvastam, miszerint az I kerület, drága szülőkerületem szerződést bontott a szállodahajókkal, hát az külön röhej. Indok: sokat panaszkodtak a lakók, hogy a hajók áramfejlesztői hangosak. Persze hogy azok, mert sosem adták meg az engedélyt az áramvezetékek kiépítésére. Miért? Mert "most újították fel a rakpartot, és 5 évig nem lehet felbontani". Namost EZT a szakaszt (Erzsébet híd-Lánchíd) NEM újították fel, amúgy meg még ha így is lenne, melyik idióta nem vezettette ki az áramot AKKOR? Ez megint valami mutyi lesz, a Wiking Ports nyilván nem tejelt eleget a megfelelő zsebekbe.

Aztán teljesen véletlenül belefutottam abba a hírbe is, amit finoman szólva sem vert nagydobra még az ellenzéki média sem, miszerint bejelentésre került, hogy nem lesznek egyedi nyugdíjszámlák. Mondhatnám hogy muhaha, olyanként aki nem engedett a zsarolásnak, és nem lépett vissza az állami pillérbe, ami már most is roskadozik, de olyan mélységesen felháborít ez a fajta cinikus hatalmi arrogancia, hogy nincs kedvem nevetni.

Aztán lettek nekünk bilikék gyönyörű buszaink. Minden lófüttyöt meg tudnak szavaztatni, milliárdokat tapsolgatnak el levelezésre, de ezt, aminek aztán tényleg tétje sincs, na ezt persze nem. Inkább eldöntötték, hogy legyen ilyen ocsmány, ami ugyan se Budapesthez nem köthető, se nem szép, és egy év múlva, mikor lemattul, még kevésbé lesz az, de nem baj, a lényeg hogy Vitézy elvtárs megkapja a maga homokozóját.

Aztán a napokban mit látok index címlapon? Ilyen kiemeléseket, hogy "mikor jövünk már rá hogy egy szadista testvérgyilkost ünneplünk augusztus 20án". Nehéz lenne rámfogni, hogy túlzottan nacionalista lennék, vagy hogy alacsonyan lenne az ingerküszöböm, de ez kiverte a biztosítékot, hát hogy jön ahhoz bárki, hogy ilyet leírjon? Komolyan viszket az ember tenyere, olyan pofont érdemelne az ilyen, hogy egész évben tűzijátékot lásson, meg egy kettétépett állampolgári igazolványt, takarodjon máshova élni az ilyen, de komolyan. Legközelebb mi lesz? Karácsonykor majd kiírják hogy a bolond ácsgyerek születését ünnepeljük, húsvétkor meg a kivégzését, vagy mi?

Szóval lehet hogy én vagyok a negatív, de mostanában kicsit sok a jóból az biztos. Tényleg, nem akar valaki nyaralni menni?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr94730183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása