HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Delay

2011.01.10. 00:56 Hooshee

Azt hittem már jól vagyok, de nem, úgyhogy ma reggel egy újabb átizzadt és forgolódott éjszaka után fogtam magam, és felautóztam az ügyeletre. Ha négy nap alatt nem jövök ki az Aspro-Neocitran-forró tea szentháromsággal, akkor ide már valami durvább cucc kell.

Úgyhogy az antibiotikum mellé rendeltem is egy chicken mango curryt a Maharaja-tól, légúttisztítási céllal. Használt is :)

Mindenesetre ebből az következik, hogy ami munkát a hétvégére terveztem, abból egy sor se született, úgyhogy szorgos hétfő elébe nézünk. Mivel a délutánt végigaludtam, most megyek vissza a Ray-t nézni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr82573090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása