HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Herbalife diéta első hónap

2012.10.08. 08:33 Hooshee

Nos, végülis eltelt az első hónap (na jó, csak 4 hét). A tapasztalatok egyértelműen pozitívak, tehát folytatni is fogom: abszolút nem terhel meg sem testileg, sem lelkileg, hogy "diétázom". Egy hónap alatt a csípőkerületem 9 centivel lett kisebb, de a többi kerületen is hasonló mértékű a fogyás. Hogy ez mennyiben köszönhető a Herbalife termékeknek, mennyiben annak, hogy rá vagyok szorítva a rendszerességre az étkezéseim terén, és mennyiben a nagyjából korlátos kalóriabevitelnek, annak az eldöntésére nem vállalkoznék: nyilván mindegyik hozzáteszi a magáét. Eredménycentrikus ember lévén engem nem érdekel annyira a miként, csak az hogy mi lett a vége.


Úgyhogy folytatom, meg is vettem az újabb hónapra való adagot, és mindjárt be is nyomom a reggeli fehérjeszeletet :)

Már csak arra kéne rávennem magam hogy a bringára felkapaszkodjak valahogy, de egyelőre még csak szemezünk. Oltári hiba volt annak idején nem az ülőset megvenni... Tényleg, nem akarja valaki megvenni tőlem a mostanit? Tényleg keveset futott :)))

Szólj hozzá!

Címkék: diéta szobabicikli Herbalife

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr434826034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása