HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Kajakritika Indigo Indiai Étterem

2011.03.11. 21:24 Hooshee

Csináljunk egy ilyen rovatot is, úgyis sok helyről rendelek, meg sokszor eszem nem itthon, meg persze egy emberre mégse olyan egyszerű főzni (utálok maradékot enni, de a fél tojást meg ugye még nem találták fel igazán).

Azt találtam ki, hogy kipróbálom az egyik indiait a netpincér nekem szóló listájából, az Indigo lett a kiválasztott. Mivel Tikka Masalat ettem már pár helyen, gondoltam kipróbálom azt. A futár példás gyorsasággal ért ide, az étel még majdhogynem forró, a naan sem hűlt ki, pedig az nem sokáig marad friss. Futár ötös.

Az illat rendben, a fűszerek pont kellemesen voltak eltalálva, talán még picit csíphetett volna jobban, de fogadjuk el, hogy nem mindenki szereti annyira, ha lángol az arca. A hússal nem volt baj, bár a csirkén nagyon nincs is mit elrontani. Hogy zöldpaprika hogy került bele, az viszont számomra rejtély. Nagyon nem illett oda, és csempészett egy kis lecsó érzést az ételbe, ami nagyon nem tett jót neki. Összességében négyes, a paprika miatt halványan aláhúzva. A naan állagra, fazonra jó volt, kicsit lehetett volna fokhagymásabb, és egyértelműen nagyon sótlan, úgyhogy ez is inkább négyes, mint bármi más.

Összességében nem került le a listáról az Indigo, de pont az a pici plusz hiányzik, amitől bekerülhetne az alapértelmezett kb 5 szállító közé, akiktől általában rendelek.

Végül a legfontosabb, 2300 ft volt a Tikka Masala és 400 a Naan. Ennyiért illett volna az öt pontot hozni.

Futár: 5

Étel: 4

Ár/érték: 3

Szólj hozzá!

Címkék: indiai indigo kajakritika

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr672732021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása