HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Húsvéti tökösmákos

2011.04.25. 00:21 Hooshee

Sziasztok néhány kedves olvasó, vágjunk is bele az elmúlt napok történéseibe. Lassan mindkét új cég a finisbe fordul, már láttam az emelőt, impresszív vasdarab az biztos. Jövő héten felállítják, aztán festünk, költözünk, miegymás.

Emellett van egy-két ígéretes műhelyautónak való is, csak a saját autóvásárlásom nem akar előre haladni. Nincs valakinek egy jó állapotú utolsó szériás Eldoradoja? Komolyan, siralom... Várnom kéne egy évet, mert így gyakorlatilag egy márka két típusát nézem, és hát ami szóba jöhet, azt már láttam, és mégse jöhet szóba...

Na mindegy. Húsvét alkalmából ma megint megsütöttem Hódos Hajni borsos kalácsát, isteni lett szokás szt. Valamint voltunk unokabátyáméknál, megnéztük a két gézengúzt :) Imádom a leendő keresztfiam, olyan égetnivalóan rossz, hogy az hihetetlen, én meg naná hogy adom alá a lovat a szülők legnagyobb örömére... Naná, a kibicnek semmi se drága. Az egyetlen dolog ami beárnyékolta a dolgot, hogy úgy fáj a hátam hogy majd... na mindegy, szóval nagyon. Kivéve, ha egy bizonyos pózban kb mozdulatlanul ülök, úgyhogy próbálom gyakorolni a kissé féloldalasan laptopot tartás nemes művészetét. Remélem holnapra kifekszem, mert mennem kell jó anyámékat leönteni...

1 komment

Címkék: műhely húsvét kalács borsos tökösmákos

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr562853148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hódos Hajnalka 2011.04.25. 20:39:20

Kedves Hooshee,

itt is szeretnék gratulálni, te nyerted a hogyvolt blog játékod!
Írtam neked a blog.hu-n keresztül üzenetet, kérlek, vedd fel velem privátban a kapcsolatot, hogy el tudjam juttatni a nyereményed.

És... hát meghatódtam. A borsos kalács miatt. :)
Köszönöm :)

üdv
Hódos Hajni
süti beállítások módosítása