HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Kvíz :)

2011.06.14. 19:05 Hooshee

Az a rossz aki rosszra gondol. Most pedig kiderül hogy az olvasók (mind az 5 :D) is rossz-e.

Kinek mi jut eszébe erről az amúgy baromi finom csokiról, amit a hétvégén kaptam egy ilyen kis bonbonválogatás részeként? :)

A kép minőségéért elnézést kérek, most csak telefon volt kéznél, az meg nem túl erős a makróban...

Tehát megfejtéseket a kommentekbe: mi is ez? :)

 

9 komment

Címkék: kvíz csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr682984025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.21. 10:02:17

Azt még nem ettem :) Mondjuk én nagyjából semmit, aminek nincs 2-4 lába, ez kizárja az összes tengeri élőlényt, kivéve esetleg a rokkant rákot :)

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.25. 18:57:43

@MagicAndi: Ja, és azért hívják így, mert a Földön nem Alien :D

Bársonytappancs 2011.06.27. 20:08:11

@Hooshee: Halat sem ettél, Hoo? (A rokkant rákos rész egyébként 5 pontos! ;) De ha se nem osztriga, se nem Alien filmdíszlet, akkor mi a helyes megfejtés? (ugyan nem látod, de a kérdés feltevése nagyon-nagyon ártatlan arccal történik :)))

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.27. 20:18:50

@Bársonytappancs: A megfejtés ott van a postban :D Az ártatlan arcot meg hiszem ha látom :) Halat ettem, de egy kezemen elfér hányszor, és mindig rájöttem hogy nem szeretem :)

Bársonytappancs 2011.06.27. 20:31:56

@Hooshee: Nagggyon ügyesen vágtad ki magad :))) Tudom, hogy csoki van a képen, de feltételezem, nem ezért indítottad a kvízt, amiből így egy röpke asszociációs játék lett csupán ;) Na mindegy, úgy látom, ez is az Univerzum Nagy Rejtélyei közé tartozik majd... (sóhaj) ... És annyira nagyon ártatlanul tudok nézni, hogy el sem hinnéd :D

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.27. 22:28:48

@Bársonytappancs: Ja, hogy nekem mi jut róla eszembe? :) Háthogyöööizé :D Nekem nem megy olyan jól az ártatlan nézés, mint kegyednek :)

Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2011.06.27. 22:31:41

@Bársonytappancs: De még mindig csak gondolkodom hogy ki is lehetsz... :)
süti beállítások módosítása