HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

(B)üdös, (K)ésik, (V)állalhatatlan?

2012.01.09. 09:02 Hooshee

Ha valakinek nem lenne nyilvánvaló, ez most egy BKV poszt lesz. aki ismer, mondhatná, hogy minek írok olyasmiről, amit nem is ismerek, hiszen valóban, évente nem használok el egy 10es gyűjtőt a BKV járatain. Mivel azonban keddre Mercedes szerelés van előirányozva, és ehhez hétfőn ki kell vinnem az autót a műhelybe, hogy legyen ideje lehűlni, valamint szinte a műhely ajtajában áll meg a busz, gondoltam kedden kibkvzom, és akkor nem kell szervezkedni hogy ki vigyen ki oda.

Nosza, irány a bkv.hu, útvonaltervezés, Batthyány tér-Köves út viszonylatban.Íme az eredmény:

 

bkv1.JPG

Azaz a BKV úgy gondolta, hogy sétáljak fel a Moszkva térre, menjek el a Művházig... Itt álljunk is meg egy pillanatra, bár tényleg nem nagyon követem hogy mi merre jár, de emlékeztem rá hogy a Batyiról már pár éve újra jár a 41es villamos, ami mintha a 18as vonalát követné az Erzsébet hídtól... és igen. Tehát, bár mehetnék azonnal a kiindulási helyről, először sétáljak fel a Moszkva térre. Kiváló. Jó, tegyük fel hogy hittem neki, és elmentem a Művházig. gyanús volt hogy ott nemigen fogok átszállni semmire, és igazam lett: a BKV úgy gondolta, hogy beszáll a népegészségügyi programba, és távgyaloglót csinál belőlem: egy zsenge 10 kmes kis sétával már hipphopp a műhelyben is teremhetek... WTF???

Jó, itt még csak tényleg bután néztem, mondom hátha valami beállítás segít rajta. Bár azt mondaná az ember hogy egy ilyen keresőnek alapbeállítással is legalább nagyjából helyes eredményre kellene jutnia, elkezdtem végignézni a lehetőségeket. Az egyetlen, ami érdemi hatást fejthetett ki, az a gyalogláts sebességének és az esetleges mozgássérült mivoltomnak beállítása lett volna. Nos, először levettem a tempómat 2 km/h-ra. Ez semmit nem változtatott a terven, csak szépen megnövelte az időt. Na jó, akkor most már nézzük meg, mi van, ha kerekesszékkel vágnék neki a bulinak. Az eredmény magáért beszél: a BKV ezesetben sajnálja, de az útvonal adott, a 18as villamos viszont nem akadálymentesített, úgyhogy a maradék 3 kmt is legyek szíves gyalogolva megtenni.

bkv2.JPG

Komolyan mondom, szégyen, gyalázat. Mivel azonban még itt sem tettem le teljesen erről a holnapi túráról, gondoltam megnézem mit ajánl az utvonalterv.hu.

Nos, több verzió közül is választhatok, a gyaloglási és átszállási hajlandóságomtól függően, de a legkevesebb, hogy két vonaljegyet kell vennem (és ekkor már bőven kilométer fölött van a lábbusszal megteendő távolság), de inkább hármat. Azaz 640/960 ftot kellene elköltenem erre az egy útra. Ez átlagosan számolva 2 liter benzin, nos, ennyiből teszem meg az utat (vagy még kevesebből) a V12es, közel 6000 köbcentis autómmal. Fele annyi idő alatt, magának az útnak a minőségéről most nem is beszélve. Minimum elgondolkodtató... És ez a cég felemészt minden évben több 10 milliárd közpénzt, miközben ilyen színvonalú szolgáltatást nyújt.

Szólj hozzá!

Címkék: bkv szánalmas

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr853530609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása