HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Mást nézünk?

2012.10.24. 00:17 Hooshee

Olvasgatom a híradásokat meg a blogokat, és olyanokat látok hogy "Bajnai egyértelművé tette a szándékát" meg "A következő másfél év róla és Orbánról fog szólni", meg "élére kíván állni".


Namost én élőben hallgattam végig a beszédet, ami egy összeszedett, korrekt, átgondolt rendszerkritika volt, valamint több oldalról megvilágítva hangsúlyozta az összefogás szükségességét, amit már eddig is leírt az alapítványa tanulmányban, mint ahogy majdnem minden mondata szerepelt már valahol, valamilyen formában; és kész. Ennyi volt, persze, ő is elmondta amit már előtte ketten hogy a Milla-Szolidaritás-Haza és Haladás közös mozgalmat indít az összefogásért, de ennél semmi többet. Azt meg végképp nem hogy ő ennek az élére akarna állni, jelölt akarna lenni. A legkonkrétabb ígéret a jövőre nézve az volt hogy ez a három szervezet össze akar hozni egy programot, aminek a megvalósítása szerintük szükséges (nem mellesleg ehhez kb. semmi szükség az első kettőre, mert érdemi szakmai munka leginkább csak a Haza és Haladástól várható).


Szóval én nem hallottam semmi olyasmit, hogy Bajnai élére állt volna bárminek is, hogy "visszatért volna", hogy olyasmit mondott volna, amit eddig nem.

Ettől még persze lehet akár ő is miniszterelnök-jelölt, de hogy az lenne már most, azt szerintem nem lehet kijelenteni.

Szólj hozzá!

Címkék: milla bajnai

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr384865695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása