HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Influnapló és mindennapi hülyeségek

2011.01.14. 16:51 Hooshee

És még mindig benne. Ilyen emberemlékezet óta nem történt, igazából fel se tudom idézni mikor látott utoljára ilyesmi miatt orvos, meg kaptam antibiotikumot és hasonlókat. Mindenesetre nem úgy néz ki, mint ami használ, persze torokfájás az elmúlt két nap alatt, hogy helyette tüdőből nyomjam tovább a köhögést. Azóta is. Persze most mindenki adja a jobbnál jobb tanácsokat, szedjél probiotikumot, ne szedjél antit, igyál neocitrant, egyél meleg levest, ha mindezt megfogadnám, tuti feldobnám a pacskert :)

Mindenesetre most várakozó álláspont van, még van másfél napi adag az antibiotikumból, azt mondta a doki tegnap, hogy azt várjuk meg, ha hétfőn is kutyául vagyok, akkor elzavar mellkasröntgenre. Remek. Eközben persze annyi meló lenne hogy ki sem látszom belőle, mert mikor máskor.

Hogy hogyan lesz ebből februári síelés, az még nem igazán tiszta...

Ja, hogy most már valami érdemit is kezdjek írni a nyavajgáson kívül, eddig egész jól szerepelt nálam az Allianz ezzel az e-gfb történettel, de ma sikerült egy komoly ütést bevinni magának. Jó másfél hete kifizettem ugyanis a GFBt a Cadillacre, kártyával, flottul ment minden (nem is értettem, egy csomó barátom panaszkodott hogy nem tudja kifizetni). Eltelt két nap, és meg is jött szépen a díjigazoló cetli pdfben. Öröm, bódottá, valahogy így kell ennek menni 2011ben. Erre ma hajnalban újabb mail, miszerint még nem fizettem ki a GFBt, és irgumburgum, legyek szíves. Hát, voltam szíves egy igen kimért stílusú levélben érdeklődni, hogy ezt mégis mire kéne vélnem. Válasz még nincs, keep in touch.

A másik nagyformátumú társaság a királyi zsandárság. Történt, hogy karácsony havas éjjelén egy kedves ismeretlen, utóbbi információk szerint frissjogsis BMWs kollégának nem sikerült egy kanyarvétel, és nagy gépészkedésnek a mellettem álló Fiat Albeában lett vége. Ez idáig engem nem is érintett volna, de végül pont annyit lökött rajta, hogy nekem is lett egy horpadásom. Ezt másnap tudtam meg, mint ahogy azt is, hogy kint voltak a rendőrök, úgyhogy majd kapok értesítést. Azért felhívtam másnap a kapitányságot, hogy mi a helyzet, egy nagyon kedves és készséges hölgy tájékoztatott, hogy igen, valóban volt ilyen eset, és majd a közlek elóadó kiértesít. Remek. Jött is egy levél két hét múlva, már örültem. Levél tartalma: adatkérő, hogy ki vezette az én tulajdonomban álló, szabályosan parkoló gépjárművet... Öööööööö...

Szólj hozzá!

Címkék: énblog beteg influenza

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr252583816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása