HTML

Hooshee

Még nem tudom. Énblog, talán. Meg főzés. Meg autók. Meg ami eszembe jut és történik körülöttem.

Friss topikok

  • Hooshee: @==T==: Ahogy írtam is: ez a kisebbik baj. Biztos vagyok benne hogy nem az övé az egyetlen, erősen... (2012.03.29. 20:34) A Schmitt ügy margójára
  • Hooshee: @Konyak_: Mivel projektáron vállalták, igazából a minél előbb végez, annál jobb neki lett volna sz... (2011.12.21. 12:05) Az informatikus-közgazdász szerel :)
  • Hooshee: @MagicAndi: Nagyon helyes :) És már csak egy hééééét... (2011.12.11. 09:18) Győzelem :) Na jó, részsiker :)
  • Hooshee: @MagicAndi: "Nah remélem pozitív lesz a teszted. " Még szerencse hogy nem vagyok nő, mert amúgy e... (2011.12.08. 20:07) Második kör, harmadidő
  • Hooshee: @MagicAndi: Na, hajráhajrá :) Én most elég rosszul viselem, pedig még csak a másfeledik napnál jár... (2011.12.06. 10:31) Diéta 14. nap

Heti vegyes :)

2011.07.03. 20:56 Hooshee

Lássuk, mi is történt mostanában. Semmi komoly, de sok apró. Pl szereltem. Kicseréltem az egyik nyikorgó gömbfejet a Mercin, sk, természetesen Zoliék vigyázó szeme előtt, merthát mégse kéne meghalni valami rosszul összerakott cucc miatt. De nagyon élveztem, valamikor a héten megejtem az esedékes folyadék és egyéb cseréket is.

Aztán megcsiáltuk a műhely első hónapjának zárását, és meglehetősen jó számok jelentek meg a papíron :)

A szlovák biznisz még nem muzsikál ilyen jól, de talán most már összeszedi magát az is.

Visszajön hozzám egy régi ügyfelem, akit egyébként nagyon szerettem, és csak azért váltott, mert amíg külföldön volt, a helyi erő úgy gondolta, hogy jó gondolat lesz a saját pasijára bízni a rendszert :)

Főztem egy egész értékelhető sajtlevest, kipróbáltam pár új szállítót a netcincéren, vettem új egeret, mert elromlott a régi görgője, voltamn a kedvenc steakesemnél steaket enni, fagyiztam a Patakinál...

A kutya még mindig utál, egyre látványosabban.

Ja, és aktívan próbálom szervezni a nyaralásunkat :)

Hát kb ennyi volt a hét, remélem semmi sem maradt ki :)

Szólj hozzá!

Címkék: énblog hét vegyes

A bejegyzés trackback címe:

https://hooshee.blog.hu/api/trackback/id/tr913035721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása